Pvp Server İnfo l Metin2 PVP l KO PVP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap






 

 SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ)

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
SaW
Yönetici
Yönetici
SaW


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 357
Teşekkür Puanı Teşekkür Puanı : -2
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş Yaş : 29
Nerden Nerden : Samsun

SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ) Empty
MesajKonu: SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ)   SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ) EmptyPtsi Haz. 28, 2010 4:33 pm

Kara Büyü suraya giris yapalim simdi. Nedir Kara Büyü sura? Büyücüdür tabi ki. Dogal olarak gücü büyülerinden (skill) gelir. Bu yüzden skillerimizi ne kadar güclendirirsek biz de o kadar güclü oluruz. Skillerimizi nasil güclendirebiliriz? Tabi ki int (zeka) imizi yüksek tutarak. Kara Büyü'nün hayati stat'i int'dir. Hemen detayli bir sekilde statlari inceleyelim:

Statlar:


Dedigimiz gibi Kara Büyü'nün en önemli stat'i int (zeka) dir. Bu yüzden mümkün oldugu kadar hizli bir sekilde int'i 90'a getirmeliyiz. Bunun icin bence en dogru yol 3 int 1 vit seklindedir. Lakin sizi kasacak arkadaslariniz veya bir loncaniz varsa, itemlariniz da varsa full int gidebilirsiniz. En kötü ihtimal 2 int 1 vit gitmelisiniz. Secim tabi ki size kaliyor burada lakin tavsiye ettigim sekil 3 int 1 vit'dir.

Int 90 olduktan sonra full vit gidip canimizi arttirmaliyiz. Vit de 90 olduktan sonra dex'e vermeniz en dogrusu olacaktir. Str hic mi isine yaramaz Kara Büyü'nün? Tabi ki yarar. Kilic darbelerinizi pek kullanmasaniz da str dönüstügünüz zaman verdiginiz hasari arttirir. Lakin benim tercihim dex yönündedir. Hem stamina'yi arttirir (sol alttaki sari bar), hem yerden daha hizli kalkmanizi saglar, hem daha az hasar görmenizi saglar, hem 3-4 tanede bir defans verir, hem de str kadar olmasa da saldiriyi arttirir.

Tavsiye edilen stat dizilimi:

3 int, 1 vit,
Int 90 olduktan sonra; full vit,
Vit 90 olduktan sonra; full dex.


Skiller



Kara Büyü'yü kara büyü yapan etkene geldik. Skiller.

Skiller hakkinda size bilgi veya tavsiye vermeden önce söylemeliyim ki, hangi skilleri master yaparsaniz yapin, Kara Büyü cok güclü oluyor. Size sunu sunu yapin demeden önce hepsi hakkinda bilgi vermek istiyorum.

Simdi tek tek skillerimizi inceleyelim:

1. Karanlik Vurus: Karanlik vurus 7 saniyelik dolma süresiyle oyunun en hizli dolan skillerinden biridir. (Yanlis hatirlamiyorsam ucan tilsim ile birinciligi paylasiyor) Lakin saldiri gücü olarak Kara Büyü'nün en az etkili skilli oluyor malesef. Fakat saldiri acigini dolum süresiyle dengeliyor. Uzun menzilli, cok kisa dolum süresine sahip ve Kara Büyü'nün en az saldiri gücüne sahip olmasina ragmen gayet tatminkar bir saldiriya sahip bir skilldir. Uygun büyü hizi bonuslariyla ard arda bile kullanabilirsiniz.

2. Ates Vurus: Özellikle kasarken ve savaslarda cok ise yarayan bir skilldir. Alan skilli olmasi ve etrafindaki herkese esit vurmasi nedeniyle lonca savaslarinda cok etkili olabiliyor. Özellikle de Kara Büyü'nün Karanlik Koruma gibi bir skilli varken lonca savaslarinda veya imparatorluk savaslarinda arbedenin arasina daldiginizda birden fazla düsmana büyük hasarlar verebilirsiniz. Tek kötü yani ise vurmaniz icin rakibin yanina gitmeniz gerektigidir. Genellikle Karanlik Küre ile kiyaslanir lakin dolum sürelerine göre bir oranlama yaparsak Küre'den daha fazla hasar veriyor, vurus süresi Küre'den cok daha kisa (takla atana kadar hamle yemezseniz sanslisiniz Küre'yi kullanirken), ve alan skilli. Bütün bunlar göz önünde bulunduruldugunda Küre'den bir adim önde görünüyor fakat tabi ki Küre'nin de kendine göre avantajleri mevcut. Özellikle ben tek kasarim diyen Kara Büyü'ler icin en uygun skil Ates Vurus'dur.

3. Hayalet Vurus: Hayalet Vurus da Ates Vurus kadar olmasa da alan skilli sayilabilir. Ayrica ek olarak rakibi (ve etrafindakileri) yavaslatma bonusuna sahiptir ve skillin seviyesi yükseldikce yavaslatma sansi ve yavaslatma süresi de artar. Karanlik Küre'den sonra en fazla hasar veren skillidir Kara Büyü'nün. Menzili Küre'ye ve Karanlik Vurus'a göre biraz daha kisadir fakat yavaslatma özelligiyle bu acigi kapatiyor. (Özellikle master olduktan sonra görünüsü cok hos bence. Sirf o yüzden master yapilabilir.)

4. Karanlik Küre: Kara Büyü'nün en cok tartisilan skillerinden birisidir. Acik ara en yüksek hasara sahip olan skillidir (Hatta oyunun en yüksek hasarli skillerinden birisidir). Lakin dolum süresi cok uzundur. Aksi gibi vurus süresi de (takla atmasini hesaba katarsak) skillin kacmasina olanak taniyabiliyor. Bir tane Karanlik Küre kullanana kadar iki adet Hayalet Vurus veya Ates Vurus kullanilabiliyor fakat Karanlik Küre'nin en büyük avantaji iki tane Ates Vurus kullanana kadar arada icilen pota müsade etmemesidir. Bir anda hp'yi götürür, tabiri caizse rakibi neye ugradigina sasirtir. Bitirici darbedir. Ayrica yüksek hasarlardan hoslanan arkadaslar icin birebirdir.

5. Ates Hayaleti: Kara Büyü'yü kara büyü yapan skill bence Ates Hayaleti'dir. Özellikle düellolar icin tasarlanmistir. Cok cok yüksek hasar vermese de 2 saniye gibi kisa araliklarla vurdugu icin rakibinize sans tanimaz. Herkesin mutlaka master yapmasi gereken bir skilldir. (ilk 3 sira icerisinde master olmalidir.) Lakin düello haricinde kime vurmasi gerektigini biz belirleyemedigimiz icin biraz etkisiz kaliyor. Hatta kasarken basimiza diger slotlari da cekebildigi icin bela bile olabiliyor. Yine de vurus süresine göre cok yüksek bir hasara sahip ve onsuz bir Kara Büyü düsünülemez.

6. Karanlik Koruma: Bu skill de Kara Büyü'müzü ölümsüz kilan skilldir. 1 puan verildiginde bile %30'un üzerinde bir hasar azalmasi meydana geliyor ki onlarca kez hayatinizi kurtaracaktir bu skill. Master yapilmadigi takdirde cok sp yiyor, en büyük dezavantaji bu. Lakin 1 puan verildigi takdirde bile size oyun boyunca yetebilecek kadar koruma sagliyor. Master yapildigi takdirde kitap zorlugu cekmeyeceginiz icin kolaylikla grand master yapilabilir. Bir skilli savunma yönünde gelistirip de atagini azaltmak istemeyenler Karanlik Koruma'ya 1 puan verip diger skiller üzerinde yogunlasabilirler.

Dikkat: Bütün skillerinizi 17 puanda master yapmaniz hayati önem tasir. Ilk skillinizi zaten yasli kadinda beceri sifirlayarak 17 de master yapabilirsiniz lakin digerleri 17 de acilmazsa o skillin gözlem bandini bularak 16 puana düsürüp elimizde kalan 1 puani tekrar o skille vererek master yapmaya calismalisiniz. Gözlem bandi da bulamazsaniz biraz paraniza kiyip siteden skill sifirlama kagidi almanizi tavsiye ederim. Ileride pisman olabilirsiniz 19 veya 20 de acilan skilleriniz icin.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
DeathMatch02
Paylaşımcı Üye



Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 313
Teşekkür Puanı Teşekkür Puanı : 13
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş Yaş : 29
Nerden Nerden : Karşıyaka

SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ) Empty
MesajKonu: Geri: SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ)   SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ) EmptyPtsi Haz. 28, 2010 6:18 pm

Paylaşım İçin teşekkürler...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SaW
Yönetici
Yönetici
SaW


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 357
Teşekkür Puanı Teşekkür Puanı : -2
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş Yaş : 29
Nerden Nerden : Samsun

SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ) Empty
MesajKonu: Geri: SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ)   SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ) EmptySalı Haz. 29, 2010 12:15 am

öd paylasımlarıma devam edeceğim...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
SURA (KARABÜYÜ GELİŞİMİ)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» SURA (BÜYÜLÜ SİLAH GELİŞİMİ)
» SAVAŞÇI(BEDENSEL GELİŞİMİ)
» SAVAŞÇI(ZİHİNSEL GELİŞİMİ)
» ŞAMAN (İYİLEŞTİRME GELİŞİMİ)
» NİNJA (UZAK DÖVÜŞ GELİŞİMİ)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Pvp Server İnfo l Metin2 PVP l KO PVP :: Metin2 :: Metin2 Karakter Gelişimi-
Buraya geçin: